Dodatočná zľava až -15% na zásnubné prstienky a obrúčky Chcem zľavový kód!
0
Dní
:
0
Hod
:
0
Min
:
0
Sekúnd
  • Doprava zadarmo
  • 120 dní na bezplatné vrátenie
  • Bezplatné nastavenie veľkosti
  • SAVICKI Care+®
  • Bezplatné gravírovanie
Produkty:

Tento produkt nebol nájdený.

Zadajte do vyhľadávača inú frázu

Kategória:

Táto kategória nebola nájdená.

Zadajte do vyhľadávača inú frázu

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SAVICKI CARE PLUS

      I.         VŠEOBECNÉ USTANOVENIA OBCHODNÝCH PODMIENOK

 

1.     Tieto obchodné podmienky stanovujú rozsah a podmienky služby SAVICKI Care Plus pre zákazníkov internetového obchodu SAVICKI.sk.

2.     Spoločnosť SAVICKI sa zaväzuje poskytovať službu SAVICKI Care Plus v súlade s podmienkami stanovenými v obchodných podmienkach. Spoločnosť SAVICKI si vyhradzuje právo poskytovať služby SAVICKI Care Plus s využitím tretích strán.

3.     Užívateľ je povinný používať službu SAVICKI Care Plus v súlade s jej účelom a za podmienok stanovených v obchodných podmienkach.

4.     Organizátorom je spoločnosť SAVICKI 1976 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością so sídlom na ul. Gorzowska 2A, 65-127 Zielona Góra (Poľsko), zapísaná v Národnom súdnom registri pod číslom KRS 0000919419, DIČ 9731046027, REGON 368535233.

5.     V rozsahu neupravenom týmito obchodnými podmienkami, predovšetkým súvisiacim s pravidlami nákupu v obchode a definíciami v nich použitými, podmienky používania internetového obchodu Savicki.sk a zásady ochrany osobných údajov k dispozícií na https://office.savicki.sk/obchodne-podmienky-eshopu-wwwsavickisk and https://office.savicki.sk/ochrana-osobnych-udajov platia, pokiaľ nie je inak špecifikované v týchto obchodných podmienkach.

6.     Cieľom programu je ponúknuť zákazníkom dodatočné služby na údržbu a možné opravy určitého druhu zakúpeného tovaru, ako aj poskytnúť zľavy pri nákupe jednakých výrobkov s rovnakými vlastnosťami.

 

    II.         DEFINÍCIE

Pojmy použité v nasledujúcej časti všeobecných obchodných podmienok znamenajú:

1.     Zmluva - dohoda o poskytovaní služieb SAVICKI Care Plus uzavretá medzi zákazníkom a spoločnosťou SAVICKI prostredníctvom webovej stránky www.savicki.sk v rámci zákazníckeho servisu, ktorej neoddeliteľnou súčasťou sú tieto obchodné podmienky a dokladom o jej uzatvorení je potvrdenie o predaji služby SAVICKI Care Plus.

2.     Zmluva – dohoda o nákupe služieb SAVICKI Care Plus,

3.     SAVICKI Care Plus – sada služieb, ktoré sú predmetom zmluvy a týkajú sa produktov.

4.     Produkt – zásnubné prstene alebo svadobné obrúčky z ponuky predávajúceho v internetovom obchode.

 

 III.         UZAVRETIE, TRVANIE A VARIANT ZMLUVY

1.     Zakúpenie služby SAVICKI Care Plus sa uskutočňuje pri nákupe produktu. Zakúpenie služby SAVICKI Care Plus bez nákupu produktu je možné po zaslaní produktu na náklady predávajúceho na odborné posúdenie zdarma, kde predávajúci zhodnotí, či stav produktu umožňuje začleniť ho do rámca pre služby SAVICKI Care Plus.

2.     Službu SAVICKI Care Plus je možné uplatniť len na produkty, pri ktorých je zákazník schopný doložiť doklad o kúpe alebo číslo kúpnej zmluvy.

3.     Nákup služby v internetovom obchode sa uskutočňuje v súlade s pravidlami nákupu stanovenými vo všeobecných obchodných podmienkach internetového obchodu.

4.     Služba je spoplatnená. Poplatok za službu SAVICKI Care Plus sa účtuje jednorazovo vopred pre celú dobu platnosti zmluvy. Jediné dodatočné náklady, ktoré môžu zákazníkovi vzniknúť, sú náklady spojené s realizovaním služby úprava, o ktorej bude zákazník vopred oboznámený a bude sa vyžadovať jeho súhlas.

5.     Služba je poskytovaná na neurčitý čas s tým, že zákazník má právo ukončiť ju so 14-dňovou výpovednou lehotou. Predávajúci sa vzdáva práva ukončiť zmluvu, avšak v rámci trvania zmluvy má predávajúci právo vypovedať zmluvu s účinnosťou do budúcnosti za povinnosti vykompenzovať zodpovedajúcu čiastku uhradenú zákazníkom pre službu SAVICKI Care Plus. Zákazník stráca možnosť využívať službu SAVICKI Care Plus v čase ukončenia zmluvy.

6.     Užívateľ je oprávnený využívať službu SAVICKI Care Plus od 15. dňa po uzavretí kúpnej zmluvy, pokiaľ zákazník nevyhlási, že súhlasí s uplatnením služby SAVICKI Care Plus pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu.

 

  IV.         ŠKÁLA SLUŽIEB SAVICKI CARE PLUS

1.     V rámci služby SAVICKI Care Plus má zákazník garantovaný prístup k nižšie uvedeným službám v uvedenom rozsahu a podmienkach. Tieto služby zahŕňajú:

a)     Vrátenie zdarma

b)     Gravírovanie zdarma

c)     Záruka

d)     Čistenie šperkov

e)     Odborné posúdenie

f)      Zmena veľkosti

g)     Oprava

h)     Úprava

i)      Zľava na nákup výrobku v prípade krádeže alebo straty

2.     Pokiaľ to bude technicky možné, služby sa môžu využívať kombinovane, rovnako ako aj jednotlivo. Všetky informácie v tejto súvislosti sa poskytujú na zákazníckej linke.

3.     Zákaznícka linka je služba poskytujúca zákazníkovi prístup do call centra, v ktorom zákazníci zadávajú požiadavky na špecifické služby v rámci SAVICKI Care Plus, kde získavajú informácie o službách, ich dostupnosti, o dodaní a ostatné informácie súvisiace so SAVICKI Care Plus. Zákaznícka linka je dostupná denne od 8:00 do 24:00 okrem štátnych sviatkov, vrátane nedieľ, pokiaľ nedeľa nie je zároveň aj štátnym sviatkom. Číslo zákazníckej linky je k dispozícií v sekcii kontaktov na https://office.savicki.sk/kontakt.

4.     Vrátenie zdarma je služba, ktorá predlžuje obdobie, počas ktorého smie zákazník vrátiť tovar, ako je uvedené v §5 ods. 2 v obchodných podmienkach, zo 120 na 365 dní.

5.     Gravírovanie zdarma  je služba spočívajúca v bezplatnom gravírovaní do 24 znakov v rámci produktu. Službu možno využiť raz za 3 mesiace. Predávajúci pripomína, že služba gravírovanie zdarma môže ovplyvniť možnosť uplatnenia ostatných služieb (napr. vrátenie tovaru zdarma spolu s gravírovaním nebude možné).

6.     Záruka je služba na predlženie záruky poskytovanej predávajúcim počas trvania zmluvy. Štandardná dĺžka záruky sú 2 roky.

7.     Čistenie šperkov je služba spočívajúca v kúpeli produktu v ultrazvukovom čističi a leštení. Službu možno využiť raz za 3 mesiace. 

8.     Odborné posúdenie je služba spočívajúca v posúdení stavu produktu, predovšetkým v súvislosti s jeho poškodením. Odborné posúdenie sa uskutočňuje vždy pred vykonaním opravy, zmeny veľkosti, služieb úpravy a navyše na želanie zákazníka. Odborný posudok sa zasiela na e-mailovú adresu poskytnutú zákazníkom. Služba môže byť poskytnutá pri každom vyžiadaní.

9.     Zmena veľkosti je služba spočívajúca v úprave veľkosti produktu o tri veľkosti nahor alebo nadol oproti aktuálnej veľkosti. Službe predchádza odborné posúdenie na určenie jej použiteľnosti. Predávajúci nie je povinný vykonať zmenu veľkosti, ak sa preukáže v odbornom posúdení, že je to nemožné, neodporúčané, alebo ak by sa zmenou veľkosti produkt poškodil. Službu možno využiť raz za 3 mesiace.

10.  Oprava je služba poskytujúca opravy nasledujúcich vád produktov:

a)     deformácie vyžadujúce narovnanie,

b)     poškodenie kovania alebo upevnenia drahého kameňa,

c)     poškodenie vyžadujúce zlepšenie kovania drahého kameňa. Oprave predchádza odborné posúdenie na určenie jej realizovateľnosti a vhodnosti. Predávajúci nie je povinný vykonať opravy, ak sa preukáže v odbornom posúdení, že je to nemožné, neodporúčané, alebo ak by sa produkt opravou vystavil ďalšiemu poškodeniu. Službu je možné využiť v prípade poškodenia, ako je uvedené v odsekoch a), b) a c).

11.  Úprava je služba zameraná na vykonanie zmien parametrov prsteňa iných, ako je iba zmena veľkosti a zahŕňa tak napr. úpravu drahého kovu, jeho vlastností alebo výmenu či náhradu kameňa. Kupujúci uhradí iba rozdiel v cene medzi vymenenými drahými kovmi. Predávajúci nie je povinný vykonať úpravu, ak sa preukáže v odbornom posúdení, že je to nemožné, neodporúčané, alebo ak by došlo k inému poškodeniu v dôsledku danej úpravy. Službu je možné využívať neobmedzene.

12.  Zľava na nákup výrobku v prípade krádeže alebo straty t je služba garantujúca zákazníkovi, ktorý si zakúpil produkty u predávajúceho, poskytnutie 25% zľavy na výrobok s rovnakými vlastnosťami, aké mal zakúpený výrobok. V prípade akýchkoľvek zmien vykonaných na produkte sa v rámci služby SAVICKI Care Plus berie do úvahy iba posledná veľkosť produktu. Služba sa vzťahuje iba na produkty, ktoré sa stali predmetom krádeže a neboli vrátené, ako aj stratené produkty, ktoré sa nenašli. Službu možno použiť, ak nastane opísaná situácia. Predávajúci môže podmieniť vykonanie služby na základe predloženia prehlásenia alebo náležitých dokumentov.

13.  V prípade, že zákazník využije právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, bude mu vrátená aj suma za nákup služby SAVICKI Care Plus za predpokladu, že zákazník nevyužil žiadnu službu v rámci balíčku SAVICKI Care Plus. Na vrátenie uhradeného poplatku za službu SAVICKI Care Plus sa použije rovnaká platobná metóda, akú zvolil užívateľ pri pôvodnej transakcii, pokiaľ kupujúci výslovne nesúhlasil s iným spôsobom refundácie, ktorý nespôsobí užívateľovi žiadne náklady.

 

 

 

    V.         SPÔSOB, AKO VYUŽIŤ SLUŽBU SAVICKI CARE PLUS

1.     Na využívanie služby SAVICKI Care Plus užívateľ požiada o službu e-mailom na adrese:  https://office.savicki.sk/kontakt alebo zavolá na zákaznícku linku. Nasledujúce údaje/dokumenty budú vyžadované na predloženie:

a)     meno a priezvisko užívateľa,

b)     popis nedostatku produktu alebo variant poskytnutej služby,

c)     adresa, na ktorej kuriér vyzdvihne produkt na vykonanie služby a následne, na ktorú bude produkt po realizácií služby vrátený, ako aj údaje o odosielateľovi a príjemcovi balíčka v tomto poradí,

d)     telefónne číslo alebo e-mail, na ktorom môže zákaznícky servis kontaktovať zákazníka,

e)     číslo objednávky,

f)      a ďalšie informácie požadované zákazníckym servisom predávajúceho, ak je tak nutné na vykonanie požadovanej služby SAVICKI Care Plus.

2.     Prijatie služby na jej plnenie bude zákazníkovi potvrdené predávajúcim e-mailom po prijatí správnych a úplných údajov i dokumentov vyžadovaných na jej vykonanie, predovšetkým údajov uvedených v odseku 1.

3.     Užívateľ je povinný odovzdať produkt za účelom servisu. Pred odovzdaním produktu by mal zákazník:

a)     zabezpečiť produkt na prepravu, aby sa tak predišlo ďalšiemu poškodeniu,

b)     neprikladať k zasielanému produktu žiadne dokumenty obsahujúce citlivé osobné údaje, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.

4.     Náklady na dopravu produktov v rámci služby SAVICKI Care Plus znáša predávajúci.

 

  VI.         LEHOTA NA POSKYTNUTIE SLUŽIEB

1.     Predávajúci uisťuje, že:

a)     vyzdvihnutie poškodeného produktu kuriérom z adresy uvedenej zákazníkom prebehne do 3 pracovných dní (PO - PIA s výnimkou štátnych sviatkov) od potvrdenia prijatia služby na spracovanie.

b)     vykonanie služby a odovzdanie balíčka kuriérovi na spätné doručenie na adresu uvedenú zákazníkom sa uskutoční do 7 pracovných dní od prijatia produktu predávajúcim.

2.     Predávajúci sa nezaväzuje dodržať termíny uvedené vyššie v odseku 1 ak:

a)     údaje poskytnuté zákazníkom boli nesprávne,

b)     vyzdvihnutie produktu z adresy uvedenej zákazníkom v dohodnutom termíne nebolo možné z dôvodov, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť, alebo ak zákazník určil termín na vyzdvihnutie produktu neskorší ako 4 pracovné dni odo dňa potvrdenia prijatia služby,

c)     komponenty potrebné na vykonanie opravy, zmeny veľkosti alebo úpravy prsteňov nie sú dostupné,

d)     nastali okolnosti, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť, a ktoré sa nedali predvídať v čase potvrdenia objednávky.

3.     Predávajúci bude informovať zákazníka o vzniknutí situácie, ktorá bráni dodržať stanovené termíny. Dátum dokončenia služby sa predlžuje o čas trvania ťažkostí.

 

VII.         VÝNIMKY

1.     Služby SAVICKI Care Plus nezahŕňajú:

a)     akékoľvek poškodenia produktov spôsobené alebo opravované inou stranou ako predávajúcim,

b)     produkty, ktoré boli predmetom úprav, zmien, gravírovania alebo iných úkonov inou stranou, ako je predávajúci,

c)     Vady, za ktoré spoločnosť SAVICKI legálne zodpovedá v rámci zákonnej záruky alebo záruky (SK: PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA) Využívanie služby SAVICKI Care Plus neobmedzuje spotrebiteľské práva zákazníka v rámci zákonnej záruky alebo záruky (SK: PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA).

d)     Vadné vyhotovenie produktu spôsobené z dôvodov iných ako mechanické poškodenie, napr. chyby pri odlievaní šperkov.

2.     Služba oprava nezahŕňa opravy z poškodenia:

a)     obsiahleho charakteru, ktorý neumožňujú opravu,

b)     vyplývajúcu zo zásahu do produktu zo strany zákazníka alebo tretej strany,

3.     V prípadoch, na ktoré sa nevzťahuje služba SAVICKI Care Plus, užívateľ hradí:

a)     náklady na prepravu produktu na území Poľskej republiky,

b)     náklady na odborné posúdenie,

c)     náklady na službu, ak je zvolená služba nad rámec služieb obsiahnutých v SAVICKI Care Plus.

4.     V prípade uvedenom v odseku 3 budú základom pre poplatky sadzby dopravcov a sadzby dostupných služieb vyžadovaných zákazníkmi spoločnosti SAVICKI. V každom nerealizovateľnom prípade služby v rámci služby SAVICKI Care Plus bude zákazník spoločnosťou informovaný. Zákazník sa rozhodne, či si objedná služby v odseku 3 písm. c).

 

VIII.         SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

1.     Spracovanie osobných údajov je vykonávané v súlade s podmienkami ochrany osobných údajov.

 

  IX.         PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1.     Ustanovenia tohto odseku sa vzťahujú iba na spotrebiteľov. Právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy je uvedené v súlade s ustanoveniami (SK: m č.102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa)

2.     Práva na odstúpenie od zmluvy. Máte právo na odstúpenie od tejto zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy vyprší 14 dní po uzavretí zmluvy. Na uplatnenie vášho práva na odstúpenie od zmluvy je nutné informovať predávajúceho na adrese uvedenej v §1 ods. 4 o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jasným prehlásením (napr. poštovým listom, faxom alebo e-mailom). Môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ale nie je to povinné. Taktiež môžete vyplniť a odoslať formulár na odstúpenie od zmluvy alebo nejaké iné jednoznačné prehlásenie elektronicky na našej webovej stránke https://office.savicki.sk/kontakt. Využitím tejto možnosti vám okamžite zašleme potvrdenie o prijatí vášho oznámenia o odstúpení od zmluvy na trvalom nosiči dát (napr. e-mailom). Na splnenie podmienok o zákonnej lehote pre odstúpenie od zmluvy nám stačí zaslať vaše oznámenie o uplatnení vášho práva na odstúpenie od zmluvy pred vypršaním tejto lehoty. Následky odstúpenia od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy vám vrátime všetky platby, ktoré sme od vás prijali, zahŕňajúc prepravné náklady tovaru (okrem dodatočných nákladov vzniknutých vašim rozhodnutím o spôsobe prepravy iného ako nami ponúkaného bežného najlacnejšieho spôsobu doručenia), bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, kedy sme boli oboznámení o vašom rozhodnutí uplatniť vaše právo na odstúpenie od zmluvy. Platbu vám vrátime rovnakou metódou, akou sme peniaze prijali v pôvodnej transakcii, pokiaľ nebolo vyslovene dohodnuté inak, v každom prípade vám pri vrátení peňazí nebudú spôsobené žiadne poplatky. Ak ste požiadali o zahájenie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, uhradíte nám čiastku úmernú rozsahu poskytnutých služieb do doby, kedy ste nás oboznámili o vašom odstúpení od tejto zmluvy.

 

    X.         ZMENA A DOPLNENIE OBCHODNÝCH PODMIENOK

1.     Predávajúci si vyhradzuje právo na úpravu týchto obchodných podmienok z nasledujúcich dôvodov:

a)     zmena v zákone alebo rozhodnutie oprávneného orgánu, ktoré si vyžaduje príslušnú zmenu týchto obchodných podmienok,

b)     potreba zaistiť bezpečné a hladké fungovanie služby SAVICKI Care Plus, potreba chrániť oprávnené záujmy zákazníkov,

c)     potreba podniknúť zmeny v súvislosti s vývojom služieb SAVICKI Care Plus, zahŕňajúc pridávanie nových funkčností,

d)     zmena v technických podmienkach vyžadujúca si zmenu v obchodných podmienkach.

2.     V tomto prípade bude zákazník informovaný o zmenách aspoň 14 dní pred samotnou zmenou, pokiaľ platný zákon alebo nariadenie oprávneného orgánu nevyžaduje kratšiu dobu. Predávajúci je povinný informovať o povahe zmien v informáciách.

 

Kategória